poniedziałek, 26 marca 2012

Dizajnerskie wizytówki


 Z rankingów najbardziej oryginalnych i pomysłowych wizytówek, wybrałam te, które podobają mi się najbardziej, takie które sama chciałabym mieć lub zrobić.

jedna z ulubionych, wizualnie wszystko tutaj gra idealnie


tak, chcę to mieć :)))

jedna z ulubionych, najlepsza na kartonie

jedna z ulubionych, proste a świetne


I like it!

W razie głodu można zjeść wszystko...

Można się zastanawiać, czy w ogóle brać to do ręki :)



 Linki do stron, tam znajdziecie więcej:

6 komentarzy:

  1. Tej wizytówce - kluczowi przyznaliśmy pierwsze miejsce w naszym rankingu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to żyletka bije wszystkie. Ciekawe projekty trzeba przyznać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje wizytówki drukuje od lat w jednym miejscu, drukarnia cyfrowa wroclaw reprotechnika spisuje się świetnie od lat. Drukowałem też u nich ulotki i plakaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie niektóre wizytówki są bardzo specyficzne i muszę przyznać, że jestem dość mocno zaskoczona. Jak czytałam o wizytówkach w http://moj-biznes.com.pl/rozne-typy-i-formy-wizytowek-na-co-sie-zdecydowac/ to już moja wiedza jest o wiele bardziej szersza niż była do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre i przemyślane wizytówki. Najbardziej podoba mi się ta metalowa wizytówka, która idealnie właśnie sprawi się dla sklepu rowerowego lub ogólnie dla sklepu z częściami. Dobra wizytówka to dobry marketing i pewność że klient wróci

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... /* forum.blogowicz.info */ .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }