wtorek, 27 marca 2012

Logo - lighting - some inspirations

Dzisiaj trochę inspiracji z branży oświetleniowej. Będę myśleć o przygotowywaniu loga w tej branży, tak więc wypadałoby się rozeznać. Znalazłam kilkadziesiąt zupełnie różnych znaków, wybrałam te, które mają w sobie fajną metodę, ale wrzucę też dwa smaczki, które powiedzą mi czego zdecydowanie nie robić :). Zapraszam!

Treściwe, odpowiedni stosunek formy do treści.


Podoba mi się ascetyzm i elegancja.

Zdecydowanie mój faworyt!!!

To logo otrzymuje drugie miejsce, widać profesjonalizm gołym okiem.






Fantastyczny minimalizm!

Zapomniałam o tym logo, też dam mu drugie miejsce, bo daje siłę.

Nowoczesne, profesjonalne, wielokrotnie mnie przewyższa...
Tak stanowczo nie zrobimy, logo jest fajne, ale chyba wszystkiego tutaj za dużo: typografia: 1 logo - 3 czcionki, ikonografia: 1 logo - 2 ikony. Albo - albo, na początek proszę o usunięcie płonących zapałek w tekście, nie chcemy się przecież poparzyć.
Tak też stanowczo nie zrobimy, ale nie będę się tutaj pastwić - to logo robi to za mnie. Pomimo całej mojej miłości do Dracaena sanderiana...

nagłośnienie sal


wizualizacje poznań

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... /* forum.blogowicz.info */ .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }